Blog

youtube

Jak promować kanał na YouTubie

Video marketing

Wśród marketingowych trendów 2017 roku, video marketing zdecydowanie wysunął się na prowadzenie. Szacuje się, że 2018 rok tendencję tę podtrzyma i coraz częściej, zarówno indywidualni twórcy, jak i marki, decydować się będą na założenie i rozwój własnego kanału YouTube. Jak go promować i stale zwiększać swoje grono odbiorców? Oto kilka sprawdzonych wskazówek.
Continue reading “Jak promować kanał na YouTubie”

buzz marketing

Buzz marketing. Tych błędów lepiej nie popełniaj!

Buzz marketing

Celem buzz marketingu jest dotarcie do odbiorcy poprzez prowadzone w sieci dyskusje. Wikipedia określa go jako „spontaniczny” przekaz ustny, choć w rzeczywistości niewiele ze spontanicznością ma wspólnego. Najczęściej jest dobrze zaplanowanym i dokładnie przemyślanym działaniem nastawionym na sprzedaż i wymierne, finansowe korzyści. Wbrew pozorom marketing szeptany wcale nie jest taki prosty, jak można by sądzić, o czym coraz częściej przekonują się marketerzy. Jakich błędów lepiej nie popełniać podczas realizowania buzz marketingowych kampanii?
Continue reading “Buzz marketing. Tych błędów lepiej nie popełniaj!”

10 słów wykorzystywanych w reklamie

10 słów najczęściej wykorzystywanych w reklamach

Słowa mają znaczenie

Słowa mają znaczenie – to więcej niż pewne. Doskonale zdają sobie z tego sprawę nie tylko poloniści i badacze języka, ale także marketingowcy, którzy za pomocą słów docierają do potencjalnych klientów. Jeśli przyjrzysz się blokom reklamowym w TV, zauważysz szereg powtarzających się zwrotów i słów. Które z nich i dlaczego oddziałują na nas najbardziej? Sprawdziliśmy!
Continue reading “10 słów najczęściej wykorzystywanych w reklamach”

Marketing internetowy

5 błędów w marketingu internetowym Twojej marki

Marketing internetowy marki

Inwestujesz czas i pieniądze, by promować swój biznes online, a efektów wciąż nie widać? Zastanawiasz się, gdzie jest błąd i co sprawia, że budżet przeznaczony na reklamę nijak nie przekłada się na zwiększenie konwersji, a co za tym idzie, zyski? Dobrze trafiłeś. Prawdopodobnie popełniasz jeden z 5 błędów, przez które twoje działania marketingowe są nieskuteczne. Sprawdź, który i wyeliminuj go jak najprędzej.
Continue reading “5 błędów w marketingu internetowym Twojej marki”

azure machine learning

Machine Learning – Samouczenie się maszyn i sztuczna inteligencja

Machine Learning, znane również jako samouczenie się maszyn jest to dziedzina nauk zajmująca się badaniem sztucznej inteligencji (SI).

Należy do nauk wielodziedzinowych z większym naciskiem na informatykę, robotykę oraz statystykę. Jej celem jest doskonalenie systemu za pomocą danych poprzez praktyczne zastosowania. Dotyczy to oprogramowań zwłaszcza w przemyśle oraz innowacyjnych technologiach. Cała dziedzina została stworzona, aby zwiększyć wydajność, efektywność oraz redukcję kosztów.
Continue reading “Machine Learning – Samouczenie się maszyn i sztuczna inteligencja”

sieci MAN

Sieci MAN – tajemniczy skrót, z którym każdy ma do czynienia

Zastanawiałeś się czasami, w jaki sposób twój telefon albo komputer łączy się z serwerem na drugim końcu świata? Jeśli nie masz wykształcenia informatycznego, pewnie nie będziesz wiedział co to są sieci MAN. W rzeczywistości masz z nimi do czynienia każdego dnia, nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy. Właściwie bez nich miasto nie byłoby w stanie funkcjonować sprawnie.
Continue reading “Sieci MAN – tajemniczy skrót, z którym każdy ma do czynienia”

marketing rekrutacyjny

Marketing rekrutacyjny. Co łączy marketera z rekruterem?

Zmiany na rynku pracy zachodzą dynamicznie, mocno dając się we znaki zarówno pracodawcom, jak i pracownikom.
Ci ostatni powodów do narzekań mają coraz mniej – pensje rosną, miejsc pracy przybywa, a poziom bezrobocia w ciągu ostatniego roku uległ wyraźnemu zmniejszeniu w stosunku do lat ubiegłych. Co na to pracodawcy i rekruterzy? Jak radzą sobie na rynku, na którym to pracownik dyktuje warunki?
Continue reading “Marketing rekrutacyjny. Co łączy marketera z rekruterem?”

facebook business

Jak promować sklep internetowy na Facebooku?

Facebook Ads

Wiesz, że nawet najciekawsze posty nie trafią do wszystkich fanów twojego fanpage’a? Niestety – to, że ktoś polubił twój profil, nie oznacza, że będzie miał szansę polubić publikowane przez Ciebie treści. Facebook ogranicza zasięg bezpłatnych postów i szacuje się, że wyświetli je zaledwie 11 procentom wszystkich twoich fanów! Co zrobić, by zwiększyć zasięg? Skorzystać z możliwości, jaką daje Facebook Ads, a więc płatna reklama na Facebooku. Podpowiem ci, jak ją przygotować.
Continue reading “Jak promować sklep internetowy na Facebooku?”

Storytelling

Storytelling jako narzędzie marketingowe. Czym jest i jak z niego korzystać?

Tradycyjne akcje marketingowe i niewymagające zaangażowania klientów kampanie reklamowe odchodzą do lamusa. Choć jeszcze nie tak dawno były doskonałym narzędziem sprzedaży, dziś nie przyciągają już uwagi klientów w takim stopniu, jak kiedyś. Nie skłaniają do zakupu, nie rozprzestrzeniają się, nie zapadają w pamięć. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko prezentacji produktu czy oferowanych przez nas usług. Czego? Opowieści! Storytelling to nic innego, jak opowiadanie historii.
Continue reading “Storytelling jako narzędzie marketingowe. Czym jest i jak z niego korzystać?”