Cloudya to system telefoniczny w chmurze firmy NFON. Twój nowy wielofunkcyjny system telefoniczny.
Co to jest system telefonii w chmurze?
System telefoniczny w chmurze to wirtualne rozwiązanie komunikacyjne. W odróżnieniu od telefonii analogowej czy ISDN, telefonia z systemem telefonicznym w chmurze odbywa się przez Internet, czyli przez Voice over IP(VoIP).
Najważniejsze zalety Cloudya w skrócie
Łatwa
– Intuicyjne, zaawansowane funkcje
– Login, hasło, numer telefonu
– Instalacja przeciągnij i upuść, Plug-and-Play
Niezależna
– Użyj dowolnego urządzenia
– Komunikuj się z dowolnego miejsca na świecie
– Pełna mobilność
Niezawodna
– Wysoce dostępna, georedudantna infrastruktura
– Najwyższe standardy ochrony danych
– Pełna kontrola własnej platformy
Niezawodność i funkcje w najwyższej jakości
Jakość made in Germany
– Hostowany wyłącznie w centrach danych wysokiej wydajności w Niemczech
– Certyfikaty TüV & ISO
Maksymalna elastyczność
– Umowa bezterminowa z miesięcznym terminem wypowiedzenia
– Dostępny w każdej lokalizacji
Łatwy w użytkowaniu
– Autoprovisioning urządzeń
– Szybka konfiguracja(zajmuje tylko kilka minut)
Szeroki pakiet funkcji
– Wszystkie funkcje biznesowe, których potrzebujesz, a nawet więcej!
– Idealny zarówno dla jednego jak i dla 10,000 użytkowników
Najwyższa opłacalność
– Jedynie koszty OPEX only, zerowe koszty inwestycji
– Płacisz tylko za to czego używasz
Sieć lokalnych partnerów
– Usługa w Twojej lokalizacji
– Wdrożenie odpowiadające Twoim potrzebom
Cloudya – aplikacja www
Dostępna dla Chrome, Firefox oraz Safari
• Intuicyjny interfejs użytkownika z paskiem wyszukiwania
• Zaawansowany telefon systemowy VoIP w technologii WebRTC
• Szybki podgląd dostępności współpracowników
• Przekierowania zależne od numeru dzwoniącego
• Kompleksowy system telefoniczny oferujący funkcje centrali, Fax oraz moderowane telekonferencje
Cloudya – aplikacja mobilna
Dostępna dla smartfonów Android oraz iPhone
• Zaawansowany telefon systemowy łącznie z informacją o zajętości współpracowników BLF – w Twojej kieszeni!
• Jesteś dostępny pod jednym, firmowym numerem telefonu zarówno przy biurku jak i w zasięgu sieci komórkowej.
• Korzystaj ze smartfonowej książki telefonicznej lub z bazy numerów firmowej centrali telefonicznej.
• Ścisła integracja z systemowym telefonem Twojego smartfonu.
Szeroka gama telefonów i zestawów słuchawkowych
Telefonuj z Microsoft Teams
Najlepsze z obu światów – telefonia dla Microsoft Teams
– Miesięczna opłata za użytkowanie – nie jest wymagany zakup licencji od NFON.
– Możliwa i bezproblemowa integracja dalszych rozwiązań NFON.
– NFON gwarantuje rozbudowane funkcje telefoniczne i skuteczne połączenie z publiczną siecią telefoniczną.
– Korzystanie z aplikacji Teams lub sprzętu telefonicznego – wedle uznania.
Neorecording
Profesjonalne nagrywanie rozmów made in Germany
– Rozwiązanie zgodne z regulacjami prawnymi(RODO/GDPR/MiFID II).
– Możliwość selektywnego nagrywania wspomagającego procesy kontrolne.
– Monitorowanie jakości obsługi klienta.
– Proste wyszukiwanie i odtwarzanie nagrań dotyczących zawartych transakcji biznesowych.
Nmonitoring Queues
Imponujące i intuicyjne narzędzie do raportowania w Cloudya.
Skutecznie monitoruj kolejki telefoniczne oraz pracę agentów call center.
Specjalnie zaprojektowany dla małych firm.
– Dostęp do danych systemu telefonicznego w czasie rzeczywistym.
– Prosty interfejs przeglądarki www.
– Raporty czasu rzeczywistego na wallboard.
– Generator raportów.
– Analiza jakości pracy contact-center i poszczególnych agentów.
– Model wyceny per agent.
Integracja NFON: NCTI
Telefonia – inteligentna i elastyczna w codziennej pracy dzięki integracji z aplikacjami
– NCTI to CTI przygotowane przez NFON.
– Uzupełnia zakres funkcjonalny Cloudya o głębszą integrację procesów biznesowych.
– NCTI pro oferuje również wybrane funkcje UC, takie jak czat, wideo i udostępnianie ekranu. Dzięki NCTI możesz sterować telefonem bezpośrednio z aplikacji, z którymi pracujesz na co dzień.
– Numery kontaktów można wybierać jednym kliknięciem myszy – niezależnie od tego, czy są one przechowywane w programie Outlook, używanej aplikacji CRM lub ERP, czy też w oprogramowaniu branżowym.
Tysiące firm zaufało NFON
Masz pytania?
tel. Office: +48 59 300 32 03
tel. Technical Support: +48 603-344-390
tel. Customer Support: +48 59 300 32 01
fax: +48 59 300 32 04
email: biuro(at)technet-media.pl
Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00