Dzięki licznym numerom telefonów, skrzynkom odbiorczym i narzędziom komunikacyjnym pracownicy mogą zostać w tyle i przegapić ważne połączenia i wiadomości.
Aby usprawnić działanie, potrzebujesz łatwego sposobu na pozostanie w kontakcie – a to oznacza pojedynczy numer telefonu i skrzynkę odbiorczą dla każdego pracownika.
W ten sposób Twoje połączenie może zostać przekazane do nich, bez względu na to, czy są w biurze, w domu czy poza domem na urządzeniach mobilnych.
Uwolnij swoją komunikację biznesową z Cloudya
Aby ułatwić komunikację, stworzyliśmy w NFON system telefoniczny w chmurze Cloudya. Zapewnia on intuicyjne narzędzia do łączenia się z pracownikami, dzięki czemu cały proces jest szybszy i prostszy, a także poprawia zdolność reagowania w firmie. Cloudya jest również łatwa w instalacji, utrzymaniu i obsłudze technicznej, co oznacza, że zespoły techniczne mogą skupić się na pracy o wartości dodanej.
– Intuicyjne, zaawansowane funkcje
– Jeden login, hasło i numer telefonu
– Wdrożenie typu Plug-and-Play
Cloudya łatwe funkcje komunikacyjne
Dzięki łatwej komunikacji z Cloudya otrzymujesz:
Prosty, satysfakcjonujący interfejs użytkownika oparty na
– Jednym loginie, haśle i dedykowanym numerze telefonu na użytkownika, aby telefonowanie było proste
– Pełnej kontroli nad tym, jak chcesz by się z Tobą komunikowano (biuro, dom lub telefon komórkowy) za pomocą naciśnięcia jednego przycisku
Większy nacisk na kluczowe zadania, z
– Naszym intuicyjnym interfejsem użytkownika i prostymi funkcjami komunikacyjnymi
– Powiadomieniami obecności pokazującymi dostępność kolegów
– Narzędziami do ustalania priorytetów ważnych połączeń i wysyłania mniej ważnych połączeń do poczty głosowej
Szybkie, łatwe wdrożenie i konfiguracja za pomocą
– Wdrożenia typu plug-and-play wraz z istniejącą infrastrukturą telefoniczną
– Zabezpieczenia przez zaprojektowaną architekturę
– Automatycznej konfiguracji sprzętu w trybie bezdotykowym
Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu, w jaki Cloudya może pomóc w pokonaniu wyzwań komunikacyjnych i zmaksymalizować Twój sukces prosimy o kontakt z office.at@nfon.com lub odwiedź stronę nfon.com lub zadzwoń: +48 22 246 4996
Masz pytania?
tel. Office: +48 59 300 32 03
tel. Technical Support: +48 603-344-390
tel. Customer Support: +48 59 300 32 01
fax: +48 59 300 32 04
email: biuro(at)technet-media.pl
Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00