NFON to Europejski operator systemu telefonicznego w chmurze, operator telefonii biznesowej w chmurze.
NFON to jedyny operator w Polsce oferujący jednolite usługi firmom posiadającym oddziały w całej Europie.
System telefoniczny w chmurze NFON
Najważniejsze korzyści
- Jednolity system telefonii dla wielu biur i pracowników w podróży
- Skrócona numeracja wewnętrzna dla wszystkich pracowników.
- Zintegrowana aplikacja na smartfon umożliwiająca BYOD.
- Skalowalność i elastyczność dla rozwijających się firm.
- Ponad 150 zaawansowanych funkcji poprawiających komunikację i produktywność
- Telekonferencje i konferencje www.
- Elastyczne kolejki, przekierowania, grupy.
- Integracja z CRM.
- Zaawansowane call-center dla każdej firmy.
- Unikalna stabilność, jakość i bezpieczeństwo rozwiązania
- Podwojone DC w Monachium.
- Profesjonalne SLA 24/7 w całej Europie.
- Rewelacyjna jakość rozmów HD.
- Szyfrowanie rozmów SRTP.
- Oszczędności nawet do 50% kosztów względem tradycyjnych rozwiązań
- Bezpłatne połączenia wewnątrz firmy.
- Jedna, wspólna, atrakcyjna taryfa połączeń.
- Opłaty abonamentowe tylko za używane urządzenia.
- Aplikacja smartfonowa obniża koszty roaming.
- Bez opłat za linie telefoniczne czy ISDN.
Firma NFON
- jest Operatorem zarejestrowanym w Polsce
- ma system obsługiwany przez www po polsku (patrz nfon.com.pl)
- przenosi numerację klientów w Polsce i za granicą
- przydziela nowe stacjonarne numery telefoniczne w Polsce i za granicą
- działa przez sieć partnerów
Unifikacja komunikacji głosowej w całej firmie, wszystkich jej oddziałach i integracja pracowników mobilnych
- Telefonia w dowolnej lokalizacji na świecie, która ma łącze internetowe.
- Nowe i przeniesione numery telefonów w wielu krajach europejskich.
- Centralne zarządzanie, natychmiastowe wdrożenie nowych konfiguracji, skalowalność – swobodne dodawanie lokalizacji i użytkowników.
- Unikalna aplikacja komórkowa IOS/Android integruje komunikację VoIP z GSM.
- Idealne narzędzie dla pracowników mobilnych.
Zaawansowane funkcje usprawniające komunikację i produktywność
- Zaawansowane call-center dla każdej firmy.
- Elastyczne mechanizmy kierowania połączeń: kolejki, grupy, przekierowania zależne od czasu
etc. - Konferencje głosowe zintegrowane z systemem konferencji web (screen sharing).
- Łatwa integracja z aplikacjami, np. CRM na poziomie stacji roboczej.
- Zdalna i natychmiastowa konfiguracja oraz zarządzanie telefonami.
- eFax i poczta głosowa przesyłana na email.
Unikalna jakość i bezpieczeństwo
Made in Germany.
- Bezpieczeństwo danych i stabilność systemu to główne elementy, na których opiera się system
telefoniczny w chmurze NFON. - Geograficznie podwojone centra przetwarzania w Niemczech oraz łącza zapewniają najwyższą
możliwą stabilność i dostępność systemu. - Usługi są dostępne nawet w przypadku awarii zasilania czy internetu w biurze w danej lokalizacji.
- Gwarantowana dostępność powyżej 99.9%, profesjonalne SLA.
- Bezpieczeństwo rozmów zapewnia szyfrowanie SRTP
- Certyfikaty TÜV oraz bezpieczeństwa informacji ISO/IEC 27001
Masz pytania?
tel. Office: +48 59 300 32 03
tel. Technical Support: +48 603-344-390
tel. Customer Support: +48 59 300 32 01
tel: +48 59 300 32 04
email: biuro(at)technet-media.pl
Poniedziałek-Piątek 09:00-17:00